Mario Biondi to pochodzący z Sycylii we Włoszech wokalista i kompozytor soulowy i jazzowy o bardzo charakterystycznym tembrze głosu bogatym w niskie harmoniczne, który przyniósł mu sławę na całym świecie. Pierwszy sukces przyszedł w 2004 roku z singlem "This is what you are", gdy Biondi miał 33 lata. Piosenka początkowo przeznaczona była na rynek azjatycki, ale szybko osiągnęła spory światowy sukces.
Inżynier systemowy Andy Magee (RCF Product Specialist) śledził trasę koncertową od samego początku "Trasa zadebiutowała w Municipal Theater of Enna na Sycylii, z systemem HDL 26-A ustawionym na podłodze. Jest to idealny system nagłośnienia dla kameralnych sal z kilkuset miejscami dzięki zmniejszonemu wpływowi wizualnemu, ale wystarczająco potężny, aby pokryć duże obiekty. Suby zostały zainstalowane w kanale orkiestry, a systemy kolumnowe NXL 24-A zapewniły doskonałe pokrycie akustyczne balkonów. Na kolejnych koncertach, znacznie większych, NXL 24-A były używane jako frontfill i in-fill. W teatrze w Katanii, który jest bardzo duży i w którym podwieszono HDL 26-A, NXL 24-A zostały użyte na scenie. Dzięki funkcji Cluster Length Compensation, Bass Shaper (obie dostępne w RDNet) i oczywiście również dzięki temu, że oba systemy są wyposażone w fazę 0º (FiRPHASE), znalazłem optymalną kombinację z dobrym pokryciem całej widowni."
Jest to idealny system dźwiękowy dla kameralnych sal z kilkuset miejscami dzięki zmniejszonemu wpływowi wizualnemu, ale wystarczająco potężny, aby pokryć duże obiekty
Magee kontynuuje, "Procesor DX1616 pozwala mi na praktyczny routing dzielący system na strefy, kontrolowany poprzez panel XTouch z tabletu. RDNet i RDNet Measures są również kontrolowane za pomocą tabletu. Dzięki temu mogę mieć całkowitą swobodę poruszania się po obiekcie, korzystając z bezprzewodowego mikrofonu pomiarowego zarówno przed, jak i w trakcie koncertu. Największą trudnością, jeśli chcemy to tak nazwać, było zarządzanie niskim rejestrem głosu Mario Biondiego, tak obszernym, że musiałem zoptymalizować presety kardioidalne subwoofera TTS 36-AS, aby zmaksymalizować tłumienie niskich tonów w pozycji artysty. "
Poprzez funkcję Cluster Length Compensation, Bass Shaper (obie dostępne w RDNet), i oczywiście również dzięki temu, że oba systemy są wyposażone w fazę 0º (FiRPHASE), znalazłem optymalne połączenie z dobrym pokryciem całej widowni.