Cztery sceny, 11.000 fanów: imprezowe szaleństwo z RCF na Smèrrig Halloween Festival w Holandii.
's-Hertogenbosch, Holandia - Smèrrig Halloween Festival obchodzony był na trzech scenach. Wydarzenie to jest tradycją w Den Bosch, a tegoroczna edycja przyciągnęła około 11.000 fanów do Brabanthallen. W upiornej atmosferze, wielu znanych w kraju DJ-ów i wykonawców muzycznych zapewniło atmosferę i nastrój imprezy. Sprzęt audio firmy RCF zapewnił doskonałe brzmienie na trzech z czterech scen. Ultrasound Productions z sąsiedniego Tilburga, wieloletni użytkownik RCF, był odpowiedzialny za budowę sceny i technologię imprezy.
Wraz z projektantem dźwięku Wouterem Smitsem, Ultrasound Productions zajęło się ustawieniem, kalibracją i obsługą systemów podczas imprezy. W Brabanthallen do dyspozycji zespołów były w sumie cztery sceny. Jedna duża scena główna i trzy mniejsze sceny, z których jedna została zaprojektowana jako scena 360°.
Geert Maes, kierownik sprzedaży w Ultrasound Productions, tak skomentował produkcję:
Używamy sprzętu RCF od wielu lat i byliśmy w stanie pokryć prawie całą produkcję z naszych zapasów. Głośniki RCF są przyjazne dla użytkownika i łatwe w obsłudze, posiadają wiele sprytnych rozwiązań riggingowych, które upraszczają montaż i demontaż. Brzmienie systemów jest oczywiście, jak zawsze w przypadku RCF, bardzo przekonujące. Jak zawsze w przypadku sprzętu RCF, użyliśmy firmowego narzędzia sterującego RDNet, które uprościło obsługę całej instalacji i może być z powodzeniem wykorzystane do realizacji bardziej skomplikowanych ustawień, takich jak 360° Stage 2.
Na największej, głównej scenie zastosowano 2x 10 modułów RCF HDL 50-A 4K, największy i najpotężniejszy moduł line array w gamie HDL, po lewej i prawej stronie sceny jako line array. Głębokie brzmienie zapewniały suby 12x RCF SUB 9007-AS. 2x RCF TT 5-A zostały użyte jako infill, 2x RCF TTL 6-A jako outfill. Monitoring na scenie został zrealizowany przez zespół Ultrasound Productions przy użyciu monitorów 6x RCF TT 25-CXA i 2x RCF SUB 9004-AS sub. Do sterowania użyto 1x RCF Control 8 z opracowanym przez RCF systemem kontroli RDNet.
Scena 2 została zaprojektowana jako scena 360°, co stanowiło pewne wyzwanie dla Ultrasound Productions, aby zapewnić równomierne rozproszenie dźwięku dla publiczności, jednocześnie zapewniając wystarczającą separację od pozostałych scen. Ponownie, zespół użył RCF Control 8 z RDNet, aby zapewnić idealne dostrojenie. System audio składał się z 2x 10 jednostek RCF HDL 30-A jako line array, 12x RCF SUB 9004-AS sub, 2x RCF TT 22-A jako infill i 8x RCF TT 08-A jako outfill. Do monitorowania na scenie wykorzystano monitory 4x RCF TT 25-SMA.
Trzecia scena była konwencjonalnie wyposażona w nagłośnienie frontowe. Ultrasound Productions użyło 4x RCF TTL-6A jako głównego nagłośnienia oraz 4x RCF SUB 9007-AS jako subwooferów i 2x RCF TT 25-CXA jako monitorów na scenie.