Bellator MMA (Mixed Martial Arts) jest jedną z największych na świecie imprez sportowych walk i drugą co do wielkości w Stanach Zjednoczonych. Nazwa imprezy pochodzi od łacińskiego słowa bellātor, oznaczającego "wojownik". Niedawno zalegalizowana we Francji, walka odbędzie się wewnątrz ośmiokątnej klatki w centrum budynku, gdzie zawodnicy mają prawo do każdego ataku z wyjątkiem niskich kopnięć i za szyją.
Accor Hotel Arena, położony w Paryżu-Bercy, jest piątą co do wielkości krytą halą tenisową na świecie, z liczbą miejsc siedzących od 7000 do 20 300, w zależności od wydarzenia. Impreza odbywa się po trzech pokazach odbywających się za zamkniętymi drzwiami w Allianz Cloud we włoskim mieście Mediolan. Wstępny projekt systemu nagłośnienia, który wymagał kilku wiszących klastrów dla pokrycia 360° całego obszaru, został poddany korekcie systemu, ponieważ publiczność korzystała tylko z dwóch sekcji. Początkowo miała ona pomieścić około 20 000 widzów, ale ze względu na obowiązujące przepisy Covid, pojemność została najpierw zmniejszona do 5 000, a ostatecznie do 1 000 miejsc z zachowaniem dystansu społecznego.
Impreza dzieli się na dwie sesje: jedną po południu, transmitowaną na żywo w amerykańskiej telewizji CBS, i jedną po 23:30, transmitowaną na żywo w brytyjskiej BBC, ograniczoną tylko do osób dorosłych. Włoska agencja Riptide wyprodukowała całą imprezę począwszy od transmisji do produkcji wideo i przez audio i oświetlenie. Dostawcą sprzętu do produkcji audio był Piano e Forte Service z Reggio Emilia (Włochy), który dostarczył również cały sprzęt do podwieszenia dźwięku, świateł i ścian LED.
Bellator MMA to głównie format dla ekranów, który niedawno zadebiutował w środowisku live. Biorąc pod uwagę obecne w pomieszczeniu ograniczenie liczbowe widzów, segment telewizyjny nabrał przeważającej wartości. System ten został wówczas zaprojektowany w taki sposób, aby telewizja i działania na żywo były autonomiczne. Podążając za wskazówkami Claudio Giovanettiego, który zajmował się nadawaniem (zarówno CBS, jak i BBC), a także był punktem odniesienia dla produkcji włoskiej, wszystko zostało rozdzielone niezależnie i redundantnie.
Emanuele Morlini, inżynier systemu dźwiękowego imprezy, opisuje system powieszony na arenie: Wstępny projekt obejmował 5 klastrów po 10 głośników RCF TTL 55-A oraz dwa klastry podwieszonych subwooferów złożonych z 4 RCF TTS 56-A. Natomiast wersja zredukowana składa się z 4 klastrów po 8 głośników RCF TTL 55-A plus 12 subwooferów RCF TTS 56-A umieszczonych za ekranem w konfiguracji end-fired, które miały za zadanie wspierać część emocjonalną dla wkładu audio-video
. Zarządzanie sygnałem z głośników odbywało się za pośrednictwem sieci RDNet, która bezpośrednio steruje procesorem DSP znajdującym się na pokładzie głośnika. Monitoring audio na żywo na konsoli FOH z RCF TT 052-A.
Poza częścią audio-wideo odtwarzaną przy wejściach zawodników przy dobrze utrzymanej głośności, był też mikrofon radiowy dla sędziego oraz kamera wideo transmitująca obrazy i dźwięki ciosów z wnętrza ośmiokąta!