RCF HDL50-A na lodowisku Bridgestone Arena zepołu NHL Nashville Predators

2017-12-26

EDISON, NEW JERSEY - Po raz pierwszy od 20 lat drużyna hokejowa NHL wygrała wszystkie mecze ligowe NHL w fazie playoff. Ten zespół to: Nashville Predators. Miejsce: Bridgestone Arena. Emocje buduje zespół, a jest to bezpośredenio związane z odbiorem fanów w danym obiekcie. "AV jest integralną częścią tych doznań", zauważa starszy dyrektor ds. Operacji technicznych, Ben Bosse. "To więcej niż integracja, jest to kwestia esencjonalna", przypisując muzykę i wideo jako znaczącą część "całkowitego odbioru meczu", związanego zarówno z produkcją przed meczem, jak i po meczu oraz nawołując tłum podczas przerw w akcji gry.

Zgodnie z ankietą fanów ESPN Ultimate Standings z ubiegłej jesieni, "Bridgestone Arena znalazła się na szczycie listy efektownych stadionów i wygląda na to, że będzie się dalej piąć w górę", ponieważ kierownictwo już ogłosiło plany ulepszenia areny.

Miks realizuje Durrell Sports, konsultant stadionu sportowego z siedzibą w Nashville.

Bridgestone od zawsze było ulubionym miejscem w naszej firmie. Byliśmy z nimi połączeni, będąc głównym konsultant dźwiękowy, wynajmując sprzęt audio, dostarczając usługi medialne oraz sprzęt audio przez ostatnie dwanaście lat. Oglądanie sukcesu obiektu (ocenianego w pierwszej piątce najpopularniejszych stadionów w kraju przez 10 lat) i sukcesu zespołu Predators było tym bardziej ekscytujące.

- mówi szef Durrell John Horrell.

Durrell był zaangażowany w wybór oryginalnego systemu 12 lat temu. Widząc, że po systemie widać już swój wiek i wymaga napraw, a także z zaangażowaniem kierownictwa obiektu w zakresie potrzebnych ulepszeń, Horrell zaczął poszukiwać nowych rozwiązań.

Kiedy usłyszał, że RCF wypuściło swój wielkoformatowy system liniowy HDL50-A, był zaintrygowany.

Większość firm buduje systemy liniowe dla branży koncertowej do pracy na żywo. Biorąc pod uwagę rozmiar hali, chcieliśmy uzyskać dźwięk o jakości trasy w przyjaznym dla instalacji rozwiązaniu. Również stosunek kosztów do wydajności systemu RCF sprawił, że wybór jeszcze łatwiejszy.

Mając już doświadczenia z samym systemem RCF, czuł się pewnie w swoim wyborze.

Czas stawał się teraz najważniejszy, ponieważ Predatorzy zmierzali do fazy playoff.

Durrell poprosił RCF o prezentację systemu na żywo - przygotowując system do pracy na arenie na czas playoffów. W tym systemie okładał nadzieję Durrell, a kierownictwo Bridgestone wierzyło w to, że jest to świetne, dające wrażenie rozwiązanie, które pozwoli przejść przez rozgrywki play-off i znacznie zwiększyć doznania fanów.

W ciągu sześciu dni od ostatecznej decyzji stary system nagłośnienia został zdjęty i powstał nowy system RCF. Horrell zauważa:

Od razu byłem pod wielkim wrażeniem, system RCF dał nam dźwięk znacznie bardziej dynamiczny przy niskich częstotliwościach, które nigdy nie były częścią wrażeń dla fanów Predatora.

Kolejnym powodem, dla którego Horrell kierował się w stronę RCF, jest wsparcie. Firma faktycznie wysłała inżynierów odpowiedzialnych za HDL50-A.

Udało nam się dostroić system, a efekt był spektakularny. Fani byli energiczni, zmotywowani, a Bridgestone stał się bardzo skutecznym narzędziem pomagającym graczom, zastraszając ich przeciwników."

mówi Horrell.

I Bosse zgadza się:

System dźwiękowy pomógł w napędzeniu dopingu fanów na nowy poziom.


Doping tłumu zwiększył się do 107 dB. Podekscytowanie fanów zmieniło się w ekstazę. A media podają, że właśnie to przyczynia się do napędza sukces drużyny hokejowej na własnym lodowisku.

"Jestem dumny, że udało nam się osiągnąć pożądany efekt na Bridgestone. To właśnie stara się zapewnić Durrell, jako firma. Innowacja, która czyni coś wyjątkowego dla fanów i sportowców. Każdy może dobrać głośniki - Durrell dobiera emocje, które ustanawiają rekordy.

Katalog Produktów