Wzmacniacze basowe Orange w promocyjnych cenach!

2017-05-30

Serie OB 1 i 4 STROKE to jedne z nowszych produktów Orange (2015 i 2016 rok). Zapraszamy do skorzystania z czasowej promocji - pytajcie w swoich sklepach muzycznych, teraz można taniej nabyć te świetnie brzmiące basowe wzmacniacze.

4 STROKE

Seria 4 Stroke ma być ofertą skierowaną do najbardziej wymagających basistów - wszystko czego potrzebujesz i nic czego mieć nie musisz. Całkowicie analogowa konstrukcja 4 Stroke 300 & 500 przemawia z całym dostojeństwem brzmienia dostarczając potężnych dźwięków z podkreśleniem ich naturalności, pozostawiając w tyle wzmacniacze klasy D. 4 Stroke brzmi krystalicznie czysto i wyraziście w całej rozpiętości brzmienia, jednocześnie nigdy nie sprawiając wrażenia sterylności czy też "wymęczonego" dźwięku.

Chlubą tych urządzeń jest bezkompromisowy poziom kontroli częstotliwości bez zbędnych artefaktów, co niestety jest plagą wielu wzmacniaczy. Aktywny czteropasmowy korektor ma ogromny zakres, otwierając niezliczone możliwości w kreowaniu brzmienia. Nieważne czy potrzebujesz zdefiniować swoje własne brzmienie, czy też uwypuklić naturalny charakter instrumentu, albo zniwelować niedoskonałości akustyki pomieszczenia - 4 Stroke radzi sobie natychmiast z powierzonym zadaniem.

Kropkę nad "i" bezbłędnie stawia markowy kompresor klasy A czyniąc dźwięk zwartym i koherentnym. Na panelu tylnym znajdziemy niezbędną podstawę, czyli: dwa wyjścia kolumnowe (min. obciążenie 4 Ohm) oraz dwa wyjścia liniowe (XLR, jack 1/4). Wzmacniacz dostępny w wersjach 300W i 500W 4 Stroke ma być idealnym narzędziem dla współczesnego basisty - potężnym i użytecznym.

"Najlepsze jest to, że – jak pewnie niektórzy Czytelnicy wiedzą – od piętnastu lat gram w poprockowym składzie, gdzie w basie wcale nie jest wymagany punkowy, bezkompromisowy „cios w nos”, ale ten dźwięk jest tak obezwładniająco precyzyjny, tak szczery, tak charakterny, że po prostu nie da się obok niego przejść obojętnie. Dzięki niemu znudzeni basiści ponowne poczują basowe powołanie, a wieczni brzmieniowi poszukiwacze znajdą w końcu świętego Graala. Dźwięk jest tak organiczny,tak przeszywający, a jednocześnie tak punchy, że trzeba chyba go rozpatrywać w kategoriach namiętności – nie rozumu, ale uczuć. Na neutralnych ustawieniach korekcji, posługując się tylko dwiema dużymi główkami potencjometrów, można wyczarować zarówno czysty, kryształowy i dźwięczny ton (kompresja na minimum), jak i rasowy, rockowy growl. Ten ostatni za pomocą ustawień kompresora, który zaokrąglając barwę wzmacnia lekko gain, poza połową skali zaczyna delikatnie zniekształcać brzmienia, tyle że w sposób ujmujący i rozczulający każdą skołataną metalową duszę. Mimo całego mojego uwielbienia dla pomarańczowego brzmienia, jest ono jednak przeznaczone dla bardziej rockowo i metalowo zorientowanych basmanów. Potrafię sobie wyobrazić, jakie przeżycia oferuje ten zestaw z dobrym wiosłem typu Rickenbacker czy ESP – on po prostu musi „niszczyć system”! Korekcja pozwala np. na wzmacnianie czytelności ataku do niebotycznych poziomów, ale także na ustawienie ciemnej, miękkiej barwy odpowiedniej dla bujających reagae’owych klimatów. A pomiędzy tymi ustawieniami  jest jeszcze kilka innych...."

 MACIEJ WARDA

 

OB 1

Na serię składają się następujące modele: OB 1 300, OB 1 500, OB 1 300 COMBO.

To nowa, rewolucyjna linia "bi-ampowych" headów basowych montowanych w racku. OB1 rozdziela sygnał instrumentalny na dwa oddzielne zupełnie analogowe tory ( jeden czysty, drugi z podwójnym gainem dodający harmonicznych do górnych rejestrów sygnału), które można dowolnie mieszać i przełączać footswitchem. Seria ta posiada czuły aktywny trzypasmowy korektor (Bass i Midlle +/- 15 dB, Treble +/- 20bB), a wszystkie obwody są całkowicie analogowe. Wejście instrumentalne posiada przełącznik Active/Passive. Jest tu wszystko to, o czym marzą współcześni basiści – precyzyjne, zbite i ciężkie dolne pasmo połączone z nawet brutalnym, lecz wszechstronnym przesterem góry, który zachowuje klarowność i czytelność nawet przy ekstremalnych ustawieniach. W zależności od pozycji gałek Blend i Gain możliwości są niemal nieograniczone – od delikatnego, subtelnego podbicia do agresywnej, gęstej ściany dźwięku.

Katalog Produktów