Festiwalowy debiut systemu liniowego Line Array RCF HDL50-A zachwycał 10.000+ publiczność.

2016-11-02

Tłum ponad 10.000 osób nastawionych na dobrą imprezę zgromadziło się się w Stoppelmarkt w Niemieckim miasteczku Vechtam, 5 maja podczas festivalu elektro “Tante Mia tanzt” – “Taniec cioci Mii”. Organizowany po raz pierwszy przez lokalną agencję plus2event, w założeniu festiwal miał być czymś bardzo szczególnym, z gwiazdorskim obłożeniem, unikatową sceną, spektakularnymi efektami i oczywiście nagłośnieniem najwyższych lotów w wszystkich obszarach.

Założenia promotorów zostały osiągnięte, o czym świadczą entuzjastyczne opinie festiwalowych bywalców. Znakomity line-up z topowymi artystami jak laureaci nagrody Echo: Lost Frequencies, Belgijski Headhunterz, The Chainsmokers z pewnością spełnili swoją rolę w zachwyceniu publiczności, jak również zrobiła to główna scena zainscenizowana na kształt wielkiego przenośnego radia. Ten wyjątkowy design jest najbardziej piorunującym produktem Tomasza Wenikowskiego, wykonany żmudną pracą jego zespołu, ale ich rygorystyczna dbałość o detale była widoczna poprzez cały tak dobrze przygotowanym i wykonanym festiwalu.

System dźwiękowy, kolejny lokalny ekwipunek z Vechty, wykonany z równie dużym rozmachem. Na tę potrzebę został zaangażowany całkowicie nowy system RCF.

Ekipa wyposażyła główną scenę, nazwaną przez producentów “Aunt Mia's Dance Garden” (Ogrody tańca cioci Mii) w dwa sety dwunastu trójdrożnych modułów line array HDL50-A oraz 18 podwójnych 21" subwooferów SUB9007-AS. To pierwszy tego typu zestaw zawieszony w Niemczech. Źródła punktowe serii Touring & Theatre TTP5-A użyto jako dogłośnienie, z wsparciem zestackowanych z tej samej serii TTL33-A na front fill.

Podwieszone podwójnie sklastrowane moduły TTL6-A, kolejne premierowe trójdrożne aktywne moduły liniowe pokrywały audytorium “Aunt Mia's Vestibule” (sieni cioci Mii), nazywane również namiotem festiwalowym. Moduły TTL33-A zostały użyte jako dopełnienie modułów TTL6-A. sześć podwójnie zestackowanych podwójnych 21" subwooferów TTS56-A wsparło najniższy koniec pasma.

DJ'om dano do dyspozycji system monitorowy składający się z monitorów TT25-SMA oraz źródeł punktowych TTP5-A. Artyści nie mieli nic więcej, oprócz obwitych pochwał za jakość systemu, czysty i dynamiczny dźwięk, jak również obszar audytorium posiadał entuzjastyczne recenzje.

Katalog Produktów