



Austin, Teksas - The Comedy Mothership wylądował na 6th Street, popularnej dzielnicy rozrywkowej w centrum Austin. Sixth Street ma głęboką i tętniącą życiem historię z muzyką na żywo, a teraz wraz z dodaniem The Comedy Mothership, obszar ten wkroczył w sferę komedii. Właściciele tej nowej przestrzeni postanowili przesunąć granice tego, co można by uznać za "zwykły" klub komediowy. Ich wymaganiami było doświadczenie na żywo z profesjonalnym systemem dźwiękowym, który mógłby dać klientom poczucie klubu po wejściu, doskonałą czystość wokalu i zdolność do obsługi zespołu na żywo.
Sean Robertson, Account Manager z GC Pro i Integrators Event Tech AV, z Ft. Collins Colorado, zostali wysłani na pokład, aby pomóc w instalacji.
Przy wszystkich wyjątkowych wyzwaniach priorytetem była komedia, a dla samego systemu audio musiała to być czystość wokalu - mówi Bruce Gilson, właściciel Event Tech AV. Podobnie jak w wielu miejscach występów, wiele uwagi poświęcono liniom wzroku i ogólnej estetyce pomieszczenia. Architekt chciał, aby głośniki były jak najwyżej. Główna scena jest zakrzywiona, a głośniki znajdują się około 1,8 metra obok głównego mikrofonu. Musieliśmy znaleźć eleganckie rozwiązanie, które zapewniałoby doskonałą kontrolę i głośność przed sprzężeniem zwrotnym.
U boku Bruce'a i Seana pracowali Mike Trimble, projektant dźwięku z GCPro i inżynier projektowy AVI, Brock Stamper. Cały zespół zgodził się, że seria RCF HDL była najlepszą opcją do podniesienia profilu.
Byliśmy w stanie osiągnąć idealne pokrycie i kąty dla głośników, kontynuuje Gilson. Łatwość łączenia ze sobą modułów liniowych sprawiła, że łatwo było je zawiesić, gdy flybar był już na swoim miejscu. Konstrukcja obudowy HDL-6-A jest tak lekka, że jej montażem może zająć się jedna osoba.
Wkrótce po tym, jak Gilson uruchomił i dostroił system RCF, właściciele byli pod wrażeniem tego, jak czysto i w pełni brzmiał system, spełniając wymagania i przekraczając oczekiwania.
Właściciele Comedy Mothership byli zdumieni, gdy po raz pierwszy usłyszeli system HDL. Oszałamiające jest to, jak w pełni subwoofery HDL 36-AS wypełniają pomieszczenie i mają doskonałą klarowność w całym spektrum. Kiedy komicy stoją na scenie, są zszokowani tym, jak dobrze słyszą siebie przez główny system PA. Oferujemy monitory sceniczne, ale najczęściej są one zbędne.