Organizowany przez Entertainment Times i współorganizowany przez Longjoin Group - która jest również twórcą wydarzenia - Rave Jam Music Carnival to ogromny festiwal muzyczny na świeżym powietrzu, który łączy eklektyczną muzykę electro, rap i pop, aby przemówić do szerokiego grona odbiorców. Pierwsza edycja odbyła się w Parku Kwitnącej Wiśni w Linjiang w weekend majowy i w ciągu dwóch dni powitała prawie 24 000 festiwalowiczów. Aby pokryć tak rozległy obszar, Longjoin Group dostarczyła system KV2 Audio front-to-back oparty na flagowym systemie VHD5 Constant Power Point Source, uzupełniony o mniejsze systemy VHD do sidefillingu i frontfillingu, a także pełen zestaw monitorów DJ-skich z serii ES i monitorów scenicznych ESM.
Festiwal mógł pochwalić się gwiazdorską obsadą uznanych w kraju i na świecie chińskich i azjatyckich artystów, w tym Aryue Zheng Yue, jednego ze 100 najlepszych DJ-ów na świecie w 2022 roku, DJ KAKA - pierwszej chińskiej DJ-ki z pierwszej setki - a także DJ Tommy, DJ Remis, DJ EDL i wielu, wielu innych. Oprócz muzyki na uczestników festiwalu czekała dynamiczna strefa wystawowa technologii, 60 lokalnych stoisk z jedzeniem i spektakularny pokaz sztucznych ogni oraz oczywiście najnowocześniejsza technologia wideo.
Longjoin Group - organizacja poświęcona globalnej branży audio i wideo oraz budowaniu światowej klasy zintegrowanej platformy dla kultury muzycznej - była zdeterminowana, aby zapewnić najlepsze możliwe wrażenia audio i wideo zarówno dla widzów, jak i artystów. Aby zapewnić wrażenia dźwiękowe dla ponad 10 000 osób, wybrano system VHD5 Constant Power Point firmy KV2, który został specjalnie zaprojektowany do nagłośnienia koncertów na dużą skalę. Wdrożono system L/R składający się z jednostki VHD5.0 mid/hi, VHD8.10 low-mid i SL412 downfill na stronę - wszystkie zasilane przez dedykowane jednostki zasilające i sterujące - z niskim końcem obsługiwanym przez osiem super-mocnych subwooferów VHD4.21A (aktywnych), które zapewniały również zasilanie dla kolejnych ośmiu pasywnych subwooferów VHD4.21P. Za wypełnienie bocznych pasm odpowiadała para systemów średnio-wysokotonowych VHD2.0 long throw wraz z sześcioma 18-calowymi subwooferami VHD4.18 quad. Jako frontfill wybrano VHD1.0 na stronę wraz z czterema ESD12. Zestaw monitorów dla DJ-ów składał się z dwóch ES1.0 połączonych z parą subwooferów ES1.8 wraz z przedwzmacniaczem scenicznym SD8 i dynamiczną jednostką sterującą harmonicznymi COMPEX, również od KV2. Ostatecznie skład został uzupełniony o cztery monitory sceniczne ESM12 i dwa ESM312 dla wykonawców zespołu.
To był zaszczyt uczestniczyć w tak spektakularnym, a jednocześnie dobrze zorganizowanym wydarzeniu - mówi główny dyrektor festiwalu Lin Liu. Dźwięk był absolutnie oszałamiający, nawet z tyłu obszaru odsłuchowego - głośny, mocny, a jednocześnie krystalicznie czysty, bez żadnych zniekształceń, więc nawet jeśli spędziłeś całą noc w tym, co jest zasadniczo ogromnym klubem na świeżym powietrzu, nie wychodzisz z bólem głowy i dzwonieniem w uszach. Inną niesamowitą rzeczą w technologii KV2 jest to, jak kompaktowa jest ona w stosunku do obszaru, który musi pokryć. To znacznie ułatwia konfigurację i obsługę! Już nie możemy się doczekać następnego występu.
Dyrektor muzyczny Yi Zhen Zhou zgadza się: Brałem udział w wielu dużych festiwalach elektronicznej muzyki tanecznej (EDM), ale tym razem wywarło to na mnie głębokie wrażenie, ponieważ efekt dźwiękowy był najbardziej naturalny, wygodny i ekscytujący, jaki kiedykolwiek słyszałem - wspomina. Nagłośnienie na Rave Jam Music Fesival brzmiało zupełnie inaczej niż na innych festiwalach EDM i nie wyglądało jak matryca liniowa. Po raz pierwszy zobaczyłem działający system punktowy na dużą skalę i szczerze mówiąc, dźwięk, który wytworzył, całkowicie zmienił moje postrzeganie festiwali EDM: po pierwsze, zawsze wierzyłem, że tylko systemy line array są możliwe na festiwalach EDM; po drugie, zawsze wierzyłem, że festiwale, które słyszałem wcześniej, były tak dobre, jak to tylko możliwe - teraz zdaję sobie sprawę, że tak nie jest! Można zrobić to lepiej i to bez line arrayów! Naprawdę nie mogę się doczekać, aby zobaczyć i usłyszeć to ponownie na przyszłych festiwalach EDM.