Wzmocnienie
Konstrukcja wzmacniaczy KV2 Audio była projektowana od podstaw pod konkretne zastosowanie. To pozwoliło nam do zastosowania perfekcyjnego zasilania do wzorowego odtworzenia wysokich średnich i niskich częstotliwości. Niskie pasmo posiada unikatowy zestaw wymagań. Woofer jest duży, ciężki i ciężko utrzymać go pod kontrolą. Trzeba dostarczyć dużo mocy, ale pomimo rozmiaru i wagi stożka, jedną z najważniejszych cech jest charakterystyka fazowa woofera.
Po prostu ustaw przesunięcie fazy, gdy napięcie nie idzie w parze z napięciem jako moc przepływająca przez cewkę. Jeżeli wyślesz 1000 wat (100 voltów i 10 amperów wychodzących z wzmacniacza), zgodnie z przesunięciem fazy, będziesz musiał wysłać podwójną wartość prądu przy tylko połowie wartości napięcia, by utrzymać głośnik pod kontrolą. Standardowy wzmacniacz nie potrafi tego zapewnić, dlatego stworzyliśmy nową topologię wzmacniacza, zapewniając wysoki prąd i zachowując 90% sprawności, by zminimalizować wymagania chłodzenia i zwiększyć niezawodność.
Konstrukcja zawiera impulsowy zasilacz, który utrzymuje niskie napięcie w urządzeniu, ale jest w stanie dostarczyć dużo większy prąd i lepszą charakterystykę tłumienia niż standardowa konstrukcja klasy H.
Dla wysokiej jakości dźwięku, sekcja wzmacniacza wysokich i średnich częstotliwości bazuje na topologii klasy A lub AB. Ciepło i klarowność dźwięku, dostarczana przez tę klasę wzmacniaczy jest idealna. Nasza konstrukcja zawiera wzmacniacz z tranzystorami MosFet w układzie przeciwsobnym, i szybkim transformatorem symetryzującym. Transformatorowe wyjście wzmacniacz daje ważną technikę kontrolowania sygnału wyjściowego z wzmacniacza poniżej clipowania, i zmniejsza zniekształcenia intermodulacyjne. Jest wiele wysoko kwalifikowanych i szanowanych producentów wzmacniaczy, każdy produkujący konstrukcje zdolne do wielu rzeczy. Niestety, serwisując stary i bardzo popularny rynek głośników, tylko kilku dokładnie przewidziało do jakiego celu ich ostatnie 1000 watów zostanie użyte, i dopasowało to do szczególnego rodzaju aplikacji.
Tak działa cyfrowe opóźnienie
Dla nowego systemu ES i VHD, potrzebowaliśmy dostarczyć cyfrowego dopasowania drivera, systemu opóźnienia dźwięku, który zapewni bezprecedensowej rozdzielczości, dokładności i definicji. Faktem jest że prawie każdy inny producent systemów Pro Audio zaakceptował bariery i ograniczenia jakości niskiej częstotliwości próbkowania systemów PCM, ściągając nas w dół ścieżką kompromisu. Ale tak nie musi być.
Zamiast patrzeć na pole Hi End gdzie ludzie próbują ulepszyć rzeczy, dlaczego nie zrobić tego w Pro Audio? Sony i Philips zrozumiały że nawet Compact Disc posiada poważne ograniczenia bazując na systemie PCM, z 16 bitowym 44,1kHz próbkowaniem, jedynie cztery próbki są dostępne przy częstotliwości 10Hz. Ten brak próbek znaczy że urządzenia musiały wypełnić dziury, i próbować odtworzyć oryginalną krzywą. Wynikiem tego jest dźwięk szorstki bez wyrazistości, słyszalny w niektórych nagraniach.
Razem poszli dalej i stworzyli Direct Stream Digital (DSD™), zdolnym do przechwycenia całego zakresu naturalnego następstwa dźwięków i wybrzmienia z niezrównaną rozdzielczością dźwięku. Rezultatem był ogromy krok na przód w określeniu jakości dźwięku, i zamanifestowali to standardem Super Audio CD.
VHD zawiera technologię DSD™ jako część układu dostosowania opóźnień w systemie, i zwiększa próbkowanie z przemysłowego standardu 96kHz do niewiarygodnych 6,0MHz, z sześćdziesięciokrotnie lepszą rozdzielczością. Ten poziom detali i rozdzielczości zabiera cyfrowy dźwięk bliżej niż był kiedykolwiek do prawdziwej analogowej krzywej.